Column Patrick Terranea


Patrick TerraneaMijn naam is Patrick Terranea en ben sinds kort commercieel directeur bij Yes-co. Ben al jarenlang actief in de ontwikkeling, realisatie en verkoop van innovatieve Internet concepten en dat is ook de reden dat ik voor Yes-co aan de slag ben gegaan. Het bestaande concept van Yes-co Open – online makelaardij software en alleen betalen voor wat je gebruikt – is uniek in de makelaardij en een mooie basis voor innovatieve en klantgerichte oplossingen waar ik u graag meer over vertel.

De klant wordt mondiger en haalt steeds meer informatie van het Internet. Daardoor komt er meer vraag naar deeldiensten zoals bemiddeling, taxatie, marketing en/of bouwkundig advies. Die losse onderdelen worden gekozen op basis van prijs/kwaliteit en beoordelingen. De moderne makelaar moet er dus voor zorgen dat hij op lokaal en regionaal niveau goed gevonden wordt, een aantrekkelijk en modern klantvriendelijk imago heeft en met zijn (online) diensten en services aansluit op de veranderende wereld waarin de klant regeert.

Yes-co komt met innovatieve betaalbare oplossingen voor online, mobiel en vooral klantgericht werken en kiest daarvoor bewust de samenwerking met innovatieve partners zoals Faster Forward, die een full service CRM alles-in-een oplossing biedt met verzekeringen, hypotheken en makelaardij, maar ook taGGle die een unieke manier van videopresenteren aanbieden en Newest Industry waarmee we mobiele acquisitie oplossingen bouwen.

We zijn bezig met de ontwikkeling van een online portal waar makelaars en hun relaties op een vernieuwende manier woninginformatie gepresenteerd krijgen en online kunnen samenwerken aan het hele (ver)koopproces. Een unicum binnen de makelaardij!

Kortom, genoeg innovaties en uitdagingen om Yes-co op de kaart te zetten als de enige echte ‘Real estate software innovator”. Wilt u meer weten over onze visie op de veranderende makelaardij en onze toekomstvaste oplossingen, neem dan contact met ons op en laat u verassen!

Reacties zijn gesloten.