Nieuw! Yes-co MijnHuiszaken


MijnHuiszaken is een persoonlijke, beveiligde omgeving die je je klant kan aanbieden (via een linkje of inlogbutton op je website), waarin hij allerlei zaken kan regelen en bijhouden. Bijvoorbeeld het berekenen van een hypotheek of een (daarbij passende) woning zoeken met eventueel de te verwachten maandlasten. Ook kan hij een zoekprofiel aanmaken en via pushberichten per email en/of sms real-time, nieuw aangemelde woningen ontvangen (hiervoor moet er wel een NVM-makelaar aan de omgeving gekoppeld zijn!). Verder kan hij woning gerelateerde producten of -diensten bestellen.
Naast dit ‘Aankoop/Zoekers gedeelte‘ heeft MijnHuiszaken ook een ‘Verkoop gedeelte‘, waarin de klant digitaal documenten kan invullen (zoals de NVM Vragenlijst of Lijst van Zaken). Na afronding worden deze automatisch aan jou gemaild, zodat je ze gemakkelijk aan het project in Yes-co kunt koppelen. De vervolg stap is dat deze documenten rechtstreeks bij het object in je Yes-co systeem binnenkomen. Daarna zal MijnHuiszaken ook met Verzekeringen en andere categorieën met producten en diensten voor de eigen woning worden uitgebreid

Omdat jij als makelaar en/of hypotheekadviseur aan deze omgeving gekoppeld bent, ben je altijd maar één muisklik van je klant verwijderd en blijf je tijdens het hele proces van oriënteren t/m aan- of verkopen van je klant (de zogenaamde ‘klantreis’) dus altijd in beeld!

Kosten: éénmalig €250 (voor zowel de gekoppelde makelaar als gekoppelde hypotheekadviseur) en €5 per aangemaakt dossier per jaar en alleen voor NVM makelaars!